Back alive!

ÅH! Äntligen funkar blogg.se igen! Himla krångel det vatt då?! Så jo, jag lever!

I lördags var det en ganska mysig hemma-kväll.
Jag tvingade med mamma min till VIP och hyrde "På smällen"
Jag hade iofs redan sett den men hey, den är ju kul så whatävaa och lillebror ville gärna se den.
Efter det trodde jag att jag skulle få somna sött, men neeej då.
Knäppa Ellinor ringer och vill umgås halv två på natten?
Och knäpp som jag är så säger jag självklart ja! Hihi. Alltid baby..

Igår blev det filmkväll igen. Tog med mig Ida och åkte hem till Mimmi lilla. Vi lyckades såklart ta en film som Mimmi hatade och Ida älskade.. vilket innebär en ganska kass film.. "Captivity"


image240image241



Eftersom jag nu sett The Hills säsong ett och två så får ni jääättegärna hålla mig uppdaterad om när trean släpps.
Sådär kul att följa på tv..

Stå för vad du gjort och sagt. Nerd.

Skojade han med mig idag på shell när han sa att dom inte tog kort..? hmm..

The end

 Haha! Bella kolla! As gammal bild!?


Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag tänker aldrig hyra en film igen som påstås vara kontroversiell och superotäck. Dom är alltid skitdåliga.

2008-04-01 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0