27 dresses

Jodå. det var helt okej igår. Massa med härligt folk nere på stan som man kände och inte träffat på ett tag!
Lite missöden också iofs men det tillhör väl en kväll på stan?
Kom precis hem från träningen. Idag var det ganska härligt faktiskt. Solen i ryggen för det mesta och orkade galant hela vägen. Tänkte hoppa in i duschen nu och bege mig till Emma efter det. 27 Dresses står på schemat.
Är den något att ha?
Jag har hört väldigt olika saker.. En del säger att den är så kass att man måste stänga av den andra säger att den är väldigt bra och söt. Jag får la skaffa mig en egen uppfattning. himla jobbigt att ha egen åsikt!
Emma, jag måste ha lakrits döskallarna från konsum! Det är endast där man kan hitta dom?! aah!

Nu ropar bror att duschen är ledig!
Hejsvejs.

image312

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAH.. du ska få dem! lovar

2008-04-19 @ 18:04:03
URL: http://emmsiiee.blogg.se
Postat av: mimmi

Det är världens dåligaste film. I princip. Hoppas ni gillade den! =)

2008-04-20 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0