"Ursäkta, skulle jag kunna få en stor flaska sprit? Jag är alkolist, Ingen barbie!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen. så därför kommer ett bra inlägg med massa händelser och bilder från helgens fest som plåster på såret.

I fredags var det jobb som gällde hela kvällen. det var inget kul alls etersom dessa gäster var de mest krävande och bortskämda människorna jag någonsing serverat. för två veckor sen jobbade jag på ett tre gånger så stort evenemang och det var lättare än det i fredags.
På lördagen kom det 40 synskadade och åt på kfum.
"ursäkta var hämtar man dricka?"
Och nicole svarar: där borta i hörnet. dööh. en blind människa kan ju inte ställa sånna kuggfrågor till mig! Det var taskigt haha!

Efter jobbet var det i alla fall fest. Min lilla Emma fyller nitton i veckan och detta ska ju firas! woho!
Pojkarna hämtades från stan och vi var as heta som vanligt.

Man kan inte banga! aldrig banga!

Det kom lite folk och det var faktiskt kul. jag hade i alla fall vääldigt kul mohaa.
Johan, Man somnar inte vid elva. buu
Elli, HAHAHA!!! jag ska alltid blanda dina drinkar!
Och Emma, GRATTIS! Smack!

Det är mysigt att dela sängar.

              

Så fina.


Kommentarer
Postat av: emma

ååhh va bra att du hade kul. :D det hade jag med. :) roligare än vad jag trodde de skulle bli!!! jag håller med dej till 100, BANGA ALDRIG!!

2007-12-17 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0