Storm steg mot julafton

Och så var det bara 2 dagar kvar till julafton. Himla mysigt. jag har städat och gjort fint hemma med så nu är det bara att vänta på den stora dagen.

Idag blev det en sväng på a6 med fast att jag inte hade lust att trängas med folk. men en fika fick det bli.

ikväll blir det film med mamma och godis såklart. det finns inget äckligare än julgodis.. Så ikväll får jag välja djungelvrål och sura saker så jag klarar mig ett tag medans alla andra tuggar på äcklig knäck eller ännu värre.. marsipan! uuh! eller ischoklad! det är nog det äckligaste någonsing! tom namnet är hemskt. blä.

Så nej, inget festande ikväll. Så sluta smsa mig att ni vill ut!
Jag ska hämta bror och far ikväll med och jag är för lat för att göra två saker på en och samma kväll. 

Ellinor! hur mår du älskling? vi har inte pratat sen igår ju?! haha.

Ida allvarligt.. är du helt född igår. jag pratar inte om ringar man har på fingrarna.. dessa har man någon helt annanstans.. hm. tänk lite nu va..?

Och sen ska jag underhålla er lite med att länka till det ganska udda julkortet min mamma skickat till hela släkten. Jag är hetast, som alltid. Pappa är lost, mamma är en showoff och simon ser ut som om han har ont?

http://www.elfyourself.com/?id=1689717344


Från mig alla till er alla en riktigt god jul..

Kommentarer
Postat av: ellie

åå ja saknar dej snuttis.

2007-12-22 @ 22:18:00
Postat av: ellie

förresten. din familj e kul.

2007-12-22 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0