Sista inlägget

Idag kommer det sista inlägget i år, från Sverige dessutom.
Idag har jag passat på att träffa jonis lite. Jag kommer sakna dig.
Efter det bar det av till Ica maxi för lite akut shopping. Jag hade ju helt glömt att köpa flytade lypsyl och dylikt!
Massa hårsnoddar köpte jag med! BRAA!
Jag har packat hela kvällen ändå känns det som jag glömt allt.
TIPS OCH IDÉER PÅ VAD MAN SKA HA MED ÄR SÅÅ VÄLKOMMET!

Och imon är det nyårsafton. Äntligen är precis hela dagen planerad! åka och köpa cykolp, Det hade jag helt glömt!
Sedan hem och fixa sig i sådär 17 timmar. Vi ska vara så heta! Klockan 19,00 står ett fint uppdukat bord bokat för oss flickor på restaurang Gäddan & Gåsen. Synd att du inte kunde vara med jonna. krya på dig, SMACK!
Efter en trerättersmiddag och med betydligen mycket mer kalorier i
oss ska vi bege oss till en ännu mer köttfylld fest.
Fint kött!!
För idag kom festerbjudandet som vi väntat på! Ida är bjuden.. OM jag kommer! HAHAHA!

"Asså, kom hit! ta med Nicole!  HAHA!!  Tre killarna. mums.

Jag må jag leva, jag har det näran! Eller? Hipp hipp..

Jag kommer sakna er mina vänner. Jag älskar er. Skriv kommentarar så svarar jag genom inlägg. Kärlek.

image61
image62
                                               Nyår 06/07 hos Linda                                                                              

Kommentarer
Postat av: ellie

bloooogga!

2008-01-06 @ 15:39:35
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Anonym

fina bilder

2008-07-14 @ 16:36:19
Postat av: Anonym

fina bilder

2008-07-14 @ 16:36:33
Postat av: Anonym

fina bilder

2008-07-14 @ 16:36:47
Postat av: Anonym

fina bilder

2008-07-14 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0