Look, a sign!

Tisdag, dagen med T innan den stora dage med T. och vi kommer hitta. för vi har varit inne på hitta. mohaa.

Idag skulle jag vara med emma. jaahaaa. hon dissade. jag somnade. Sen åt jag godis. lala.
Jag har även lyckats skära sönder mina händer hela på jobbet idag. det gör ooooont!

Ja men jag orkar inte bryr mig om vad du eller du eller han eller hon säger. jag gör som jag känner och tycker, för att jag vill och för att jag kan. jag lyssnar sällan på andra och det borde du veta nu.

Nu ska jag göra gratis reklam. detta är vecka nummer typ.. 7 jag lyssnar på blackout med brittan. seriöst va bra den är! Hon är bra, Den är bra. Det är BRA!

50 rockar med hårt just nu.

WHAT IS LOVE? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MORE.


Min bror är duktig.. haa
Ser jag inte lite tjock ut?..


Kommentarer
Postat av: emma

föööörlåt!!! det var itne meningen att dissa dej!! :( han är skit bra :)

2007-12-04 @ 22:13:41
Postat av: emma

föööörlåt!!! det var itne meningen att dissa dej!! :( han är skit bra :)

2007-12-04 @ 22:15:13
Postat av: Jonna

varför postar emma dubbelkommentarer? har din bror ritat en tjock nicole eller vad? du e het, måndag babe!

2007-12-05 @ 00:53:48
URL: http://jonelin.blogg.se
Postat av: Jonas

Bolltroll

2007-12-05 @ 23:59:35
Postat av: ellie

nu får du vakna snart å skriva lite så att ja kan läsa din blogg ju! hihi. ja har tråkigt på jobbet ju. puss gullan

2007-12-09 @ 13:12:29
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0