Juldagsfest och dagen efter i ett

Eftersom jag tröttnade på att kolla på dr phil så skiver jag lite i bloggen som varit lite död under julhelgen.

Julafton var så fin. det var en sån där coca-cola jul som man ser på tv. julgranen var finaste i stan och hela familjen var samlad och jag fick bara julklappar jag tyckte om. ända tills jag fick singeln med E.M.D "all for love". det var ungefär då jag ville dö.  eftersom presenten var från morfar och han inte var med på julafton så kunde jag erkänna ganska direkt att jag var sådär nöjd med den. då kollade mamma på mig och sa: ja jo, han misstänkte det, därför köpte han ett till paket. SEX  AND THE CITY BOXEN! woho! min morfar är guld! Så just nu är jag lite småstressad eftersom jag inte hunnit se alla vänneravsnitt heller. hm.. det får nog vänta tills efter mauritius.. eller?

Idag är det fem dagar kvar tills jag ligger och solar! bara så ni vet, jag är häftig.

Juldagenskvällen igår var helt okej men inte kanon. den började med förfest hemma hos nalle. din lägenhet börjar ta form och den är riktigt fin nu ju! efter det så körde lillemma oss till centrum bar. Nicole ellinor och emma trippade förbi hela kön och gick in. listan is the shit. tjejna som direkt började hugga är inte the shit.
Ni suger.
Sen dansade vi och blev fulla.


Gårdagens kommentar: HEJ säger man! H E J, hej! okey?!   (jag blir ärlig när jag blir onykter hm.)

Bilder från julafton, självklart.
 Fina paket!   Bror & Syster  Tomten  Släkt och mat.

image56

Friends with benefits



Kommentarer
Postat av: ellie

ja de e visst vi som gör bort oss, men vem bryr sej haha! åå ja vi e bäst ändå. tack för igår:P

2007-12-26 @ 20:24:24
Postat av: Jonna

varför är jag sjuk? sjuuuuuk! jag tror att det är ditt fel din mauritiusfjant. bah.

2007-12-27 @ 22:40:27
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0