Jobbig sugdag

Idag är en äckligdag. en sån där dag som borde bannlysas.

08.45 kommer nicole till jobbet och upptäcker att hela jävla kassan är borta!

09.15 kommer polisen

Himla sug. ni jävla människor som har mage nog att bryta er in på mitt jobb, i min lokal och sno en kassa och typ 20 snusklubbor och dule snacks, ni kan dra åt helvete! Fuck you om du inte tillhör lokalen! moooooget!

Jag var såå trött efter det för jag somnade gaanska sent igår. ibland blir vänner en drog. mohaa.
Åkte i alla fall och hadlade alla julklappar sen, men när jag kom hem kom jag på fler människor. aahh!

Nu har jag sovit i två timmar för att försöka få denna dagen att gå.
Men vaknar av att pappa kommer in och berättar att jag åkt på att betala 300 spänn för jag skickat in nått jävla skit om bilen som stod att det var gratis. Så just nu står det "rånad och pank" i huvudet på mig!
F U C K

Annars har dagen varit toppen. öh.


image41 
Tack gode gud för kramar!! Idag behöver jag en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0