Jävlar va bra/ Bara jävlar!

Åh! 50 cent den 6 december var så bra så jag knappt vet om jag ska gråta eller skratta. allt var sjukt bra! världens bästa sällskap och världens bästa artist.

Vi startade direkt från jobbet vid ca 14.30.
Åkte ca 2 timmar klockan är då ca 16.30
Körde vilse och frågade puckade norrköpingsbor efter vägen
"asså, det går ju taayyp iinnttyyy förklaaaarrräää" öh nehe
klockan var i alla fall 17.40 när vi kom fram till himmelstalundshallen där konserten skulle äga rum.
öhm. Om vi säger såhär.. halv nio var jag och elli innanför dörrarna. det är nästan 3 timmar försent!
Arroganta 50, men hey, Är man så cool så får man göra så. haa

Jag tog massa bilder och spelade in massa som jag tänkt lägga upp på bloggen. men igår blev nicole full och slarvade bort sin brors kamera. han kommer D Ö D A mig.
Så hittade du en silvrig kamera i ett svart fodral inne på Centrum bar natten till söndag den 9/6 så ring oss på 0702082549!

Men jag ska lägga in lite tröst bilder snart tänkte jag för bloggen saknar det.

I lördag var vi som sagt ute. nicole spenderade dagen tillsammans med jonis och sen utgång med the gang.
Det var kul och framför allt kändes det skönt att kunna umgås igen.

Idag blev det bio och mmmmmmmax!

Imon blir det jonna och fika. boom chicha boombaawe.

Och alla som har ett liv ska befinna sig hemma hos emma nästa lördag för då är det fest för dom coola snubbarna! woho!

You'll find me in the club..

Kommentarer
Postat av: emma

gumman!!! tack för en underbar lördag.. like always. hahaha... the gang kan vi börja kalla oss för.. eller nått kollare tycke rjag vi kommer på!! hahha okej så du bjuder in typ hela sverige
till mej eller genom att skriva det via nätet.. hahha skojjar bara.. bara folk emma känner är välkomna!! love

2007-12-09 @ 23:49:37
Postat av: Jonathan

Namn: Jonathan, inte Jonis...tack..

2007-12-10 @ 17:25:18
Postat av: Jonna

Tack för ikväll gumman!

2007-12-10 @ 21:28:07
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0