Ingen sorg för Göteborg.

Igår blev en lyckad kväll. som alltid när vi tre flickor är ute. det slår aldrig fel. Det är mina skor!! haha!
Vi hittar otroligt söta pojkar och får en sjutusan rolig kväll! Märkligt att pojkar från götet är bara för jävla heta, så är det bara haa.
Tyvärr var ni inte roliga som växjö pojkar, men heta.

På torsdag är det 50 aah! Laddar. caaandy shop!
Elli kör, Nicole dricker!
 
På fredag kommer även internet till min vanliga dator så då blir det maaassa bilder som läggs upp både från konserten och från igår.
Nu är det också bestämt att lilla Emma ska med till asien. wiie! Så nu sprara vi, vi har ju redan en tredjedel.
piece of cake.

Tro det eller ej, men jag tyckte det var kul att se dig. stelt ja, men hey, så blir det ju.

jag orkar inte skriva mer. så intressant är jag inte. såå, fortsättning följer ikväll. kanske.


    På torsdag              Om en månad


Massa med kärlek från mig till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0