I'd rather be with your friends mate cuz ar mutch fitter.

Åh sista dagen. nu är det semester. Julsemester! ah! Sen efter det är det ju solsemester såklart. jag jobbar inte på en månad nuuuu. woh

"jag måste springa några ärenden" Så duktig har jag varit idag. jag har tom varit på banken. det gick väldigt fort fast att det var 30 nummer före mig i kön. bra jobbat. efter det lyckades jag faktiskt hitta alla julklappar. så nu är det klart! braaaa på tiden sådär tre dagar innan kanske.

Någon har sagt att ingen bryr sig om vad andra gör på sin vardag. mina besökare visar motsattsen..

Ikväll blir det mys hemma hos ellinor.  Alla ni andra är inte välkommna. Livet är tufft när man är otuff.
Jonis.. vi ses imon yaa?

Vi är nu halvvägs till vår asien resa. bara halva vägen kvar sen kan vi åka. detta fixar vi lätt. läätt.
"Men asså vi härmar inte, vi ska bara till USA samma datum och samma år och samma tidpunkt då ni ska. jag fick idén från öhm.." ja oss hahahaha

Sen har jag faktiskt lite jag vill säga till folk! Står ditt namn med här så se upp!

Ellinor: Kärlek bara såklart! Tack för daa lunch
Albin: Kom hem, Jag kom på hur jobbigt det blir att skaka asset hela vägen till öret.
Jonas: Hör av dig mer än att skriva bolltroll!
Jonna: Bjud på fika igen!
Mimmi: Bli inte slampa nummer 23!
Ida: Jag behöver ringen! ringer dig snart om det. (oj kul med orden där)
Jonathan: Tönt.. söta tönt

Lättat hjärtat.

Kommentarer
Postat av: IdaMida

Vilken jävla ring?
Jag använder aldrig ringar!!
Eller så kanske det inte är mig du menar?!

2007-12-21 @ 21:50:53
Postat av: Jonna

en fråga, varför är ida så trög? och visst min kära.

2007-12-22 @ 23:38:11
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0