Golden

Oh ja. direkt efter jobbet åkte jag och ellinor till filmstaden och satt i den stora salongen och kollade på film. lika mysigt som alltid. filmen var dock gaanska kopierad, tyckte jag, från narnia.. och den var sådär..så..
NNN av NNNNN till filmen " the golden compas".
Nu ha vi rabattkortet igen med så nu blir det bio-tisdagar igen, eller onsdagar, eeeller torsdagar haha!

"Men hallå! Man kan ju liksom inte bara sticka kniven i hjärtat på nån sen komma tillbaka och typ vrida runt den!"
Citat från pussy

Idag sattes det upp övevaknngskameror på jobbet. så nu jävlar alla ni som försöker sno godsaker, men om ni känner för att smaka lite på mig är det lugnt? ee..

Idag är jag på humör om ni undrar.
-"Ska du ha med kolsyra eller utan?"
- Ja tack..
- Daah

image36
Du är min solstråle i mörkret. Du har gjort så jag klarat hårda tider
Du lyssnar när jag tjatar och tom jag tycker att jag är jobbig.
Du är bara bäst. bästa vännen. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0