Dagen före dopparedagen

Nu käns det att det är jul. Julstädat och julmusik. Idag kom granen upp också och ikväll blir det knäck och godisbakning.  Och imrogon är det stora dagen då vi äntligen ska ge mamma och lillebror presenten. Mauritiusresan. Det är helt ofattbart att jag inte försagt mig. Jag har fått bita i läppen måånga gånger och vill typ slå mig själv i huvudet när hon satt och sa: "åh va skönt det skulle vara att åka iväg och bort från kylan, synd att man inte har längre "lov"  aahh! haha men imon så. jag måste filma, för hon kommer svimma. Simon också.


Idag fick jag min första julklapp i år. Jonathan vill göra mig tjock haha. Men det var en kul klapp och god!
Tack vännen!

Ellinor! Jag är redan hemma, så ring mig när du kommer hem istället!

Men egentligen längtar jag mest till juldagen. Jag är mer för fest och glamor än hemma och mys.. just nu i alla fall. Så alla som ens heter nått ska ta på sig det snyggaste dom äger och gå ut och träffa mig på juldagen! ohjo!
Det är redan uppladdat med dricka och garanterade att vi kommer in är vi också. as bra. see ya outside baby.


Fina fina gran. varför blir den alltid så fin när jag INTE är med och klär?!

image51


BTW. Jonna. jag pratar om P ring. haha

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja jag vet att du pratar om de. frågan är vad ida tänker på?

2007-12-25 @ 14:12:00
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0