All I want for christmas..

Ah tjatlåt! Ta bort från radion!

Haha, min PÄRLA är tvättad! yes. det gick så smidigt så jag nästan blev chokad. jag frös inte, jag blev inte smutsig, jag svor inte.. och bilen blev ren! woho.

Imorgon, Fredag är det sista dagen på jobbet. Sista dagen på KFUM för allti! FOREVER! jag är hmm.. låt oss säga.. överlycklig! äntligen!
jag ogillar dig Dan.. okej?

Nu är det ca 2 veckor kvar tills jag och familjen åker till mauritius! Fortfarande vet bror och mor inget alls. As bra!

Jag finns här för dig Ellinor. Alltid. Vi är som ett gift par och jag lovar att ta hand om dig
"in sickness and in health" och " for ritch and for poor"

Lite bilder där folk ser sådär bra ut behövs alltid.. Och några bilder till Justins ära.


Kommentarer
Postat av: ellie

tack min kära. du e bra du. tack.

2007-12-20 @ 22:53:42
Postat av: ellie

ja man har väl vart snyggare förstås..

2007-12-20 @ 22:58:33
Postat av: Jonna

kommer inte ihåg när den bilden togs?

2007-12-22 @ 23:39:54
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0