Puh! Yes!

Om ni undrar varför jag redan är uppe och varför jag inte är på jobbet så kan jag berätta att jag besiktigat min bil imorse. Så. Hur tror ni det gick..? dundunduuun...

Godkänd!

Mohaa. Vänter positionslykta ur funktion men det var allt. Himla trevlig var gubben också. Go gubbe från
Göteborg som helt höll med mig när jag sa att Jönköping är för litet. Jag måste även tillägga att han frågade om "jag verkligen var härifrån eftersom jag har lite Göte-dialekt" Jag log stort och sa. Ajjemen. Han kollade på mig och skrattade. Förlåt finaste älskade Hampus men mitt hjärta smälte lite för Göteborgs-gubben.

Nej. Jobbet kallar. Trots att jag åkt på världens förkylning och nyser hela tiden. Attans!


Kommentarer
Postat av: fia



Hejsan



Hoppas du haft en bra dag här i höstvädret :)

Gå in på min blogg för att delta i min tävling

och kolla på mina teckningar och smycken jag gör :)



Ha det toppen

/ Sofia

2009-10-19 @ 14:47:54
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sa ju det.!! Gud vad skönt att den gick igenom :D weeey

2009-10-20 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0