Studenternas Fredag

Heej alla.
Jag missade helt att skriva igår (Jag valde att sova istället!) haha.
Igår var jag och Bella ute och åt på Piren. Mums va gott och kul att se alla glada studenter springa runt. Gud va jag vill tillbaka för ett år sen då vi tog studenten! Livet var fiint och man behövde inte jobba! haha.

Efter det blev det en sväng till Centrum-bar. Vi passade också på att träffa lite folk som vi inte sett på ett tag. Mysigt!
Tack för att du alltid lyckas göra mina helger underbart fina Ellinor Brusbäck! Jag älskar dig



Ikväll är det ju fotboll. Jag hart bestämt mig för att titta.. Wow, jag vet haha.
Någon mer som ska följa grabbarna?

Jag tror att jag vill..

Kommentarer
Postat av: Ida

Hittar inget skrivet om min matlagning!???!!!

2008-06-14 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0