I'm great

Jag är jävligt bra. Har jag glömt att säga hur bra jag är?..
Har jobbat hela dagen idag. De mesta flöt på och inga problem trots mycket folk. Efter det var det hem och sola... undra hur mycket solen tar vid halv fem? haha. Nu har jag precis tvättat bilen och gosh vilken skillnad!

När jag stod och tvättade bilen så tänkte jag: Gud va bra att jag tvättar den! Då är den ju ren till midsommar när vi flickor åker till Öland. Då slog det mig vilken skillnad det är på detta året och förra årets midsommar. Då åkte jag med min dåvarandra pojkvän till Kjöln och hade en så himla underbar midsommar. Vi var kära som aldrig förr och bara njöt av lugnet. Denna midsommar ska jag och två vänner till Öland och vara fulla i fyra dagar..
Undra vilket av åren jag kommer gilla mest..? Det återstår att se..


Mimmi och Albin var också med förra året då vi tog det hyftast lugnt

I år är det ni och alla pojkar som gäller..♥

Kommentarer
Postat av: emma

ja det är det och ja ska göra så att detta blir den bästa midsommaren!!!! nu har jag fixat sprit med :D MYCKET! haha.

2008-06-03 @ 19:38:30
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0