Gubbarna man gillar mest!

Gud va underbart.

Jag började gå runt sjön men kom ganska fort på att jag ville springa. Länge sen nu och oj va härligt trött jag blev. När jag kom hem satte jag mig i gräsmattan för att stretcha. Vad såg jag då? Jo, Fullt med jordgubbar hade ju ploppat upp! Så lycklig som jag blev då borde nästan vara olagligt..





Många av er har reagerat på bilderna i förra inlägget. Ja denna människa lever och bilderna är inte fixade i Photshop.
Hon är ett extrem fall och bilderna är tagna från google.se



Kommentarer
Postat av: Linda

jag skriver till många :)

2008-06-25 @ 20:49:15
URL: http://noppi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen blev man ju

2008-06-25 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0