Alot has happend..

OOj. Mycket har hänt sedan jag skrev sist. Jag ber om ursäkt men jobbet tar upp all min tid. Jag hinner helt enkelt inte uppdatera så mycket nu. Har jobbat minst 10 timmar varje dag i en vecka nu, och ungefär så fortsätter det ett bra tag till haha. Här ser ni i alla fall lite bilder från grillningen i Fredagskväll. Undra varför jag blev kallad ägget..?

 

Nicoles Bilder 042
Uppladdat av nicoliis

Det andra som hänt är att Emma faktiskt färgat mitt hår.. eller aa.. slingor gjorde vi. Det blev faktiskt mycket bättre än vi tänkte oss! Himlans va duktiga vi är emma pemma. More to come..? haha ♥
Bilder på det får ni väl se.. nästa gång jag tar ego-pics haha.  Vilket iofs nog inte dröjer så länge.

Nu ska jag umgås med la familia!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2008-06-02 @ 11:47:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lenita

Svar: haha du har nog rätt..



Härliga bilder :)

2008-06-02 @ 17:25:50
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0