Grade Invigning

Idag har varit en toppen mysig dag. För er som inte vet om det så fyller min lillebror 15 år idag. (Vi vaknade i morse och jag sjöng samtidigt som jag sov, stående..) Men inte nog med det! Det har även varit Grade Invigning på Bistro Strand (pappas restaurang) Super mysigt och super trevligt. Speciellt kul är det att vara chefens dotter då man har makten att kasta ut folk man inte gillar. Så in your faces Bitches.
(Checka out den coola kepsen bror fick av mig! Som han tjatat efter denna!)






Kommentarer
Postat av: ellie

oj va ja saknar dej när ja ser dej.

2008-06-06 @ 11:25:05
URL: http://bollisbellis.blogg.se/
Postat av: emma

shiit va snyggt ditt hår är. :D slingorna blev ju skit bra! på bilderna ser dem inte alls oranga ut, mer ljusbruna. skit snyggt!! shiiit vilken snygg kjol.!!!! youre hot baby 3<3

2008-06-06 @ 11:27:32
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0