Folk är dumma i huvudet


Det finns väldigt olika typer av människor. Mitt jobb ligger som sagt precis vid stranden och alla ca 10 000 männiksor som hänger vid Sveriges näst största sjö vill låna toan! Detta var min första gäst på hela dagen.. KUL!

Nummer Ett:
- Jag vill låna toan!
- Okej.. Vi tar tio kronor för att få låna toan.
- Är du dum i huvudet!? Jag vill gå på toan nu!
-Ja, fast det är ju min chef som bestämt att det kostar tio kronor. Inte jag som anställd.
-Du kan dra åt helvete! Ni kan alla dra åt helvete! Tack så jävla mycket dumhuvud!

Nummer Två:
- Hej, jag skulle vilja låna toan
- Absolut. Mot en tia är den din.
-Det är det helt värt. Jag förstår att ni måste ta det så som folk springer på toa och använder toa papper, tvål och stökar ner med all sand


Nummer Tre:
- Ursäkta, kan jag hjälpa dig?
-Nej! jag ska gå på toan!
- Det kostar tio kronor att få låna toan.
-Fast jag är kissenördig och tänker gå ändå.
- Det gäller alla oavsett hur kissenördig man är.
- Okej, men va fan hade du tänkt att jag ska göra då? Hålla mig?! Kissa i sjön?!
- Det är några alternativ..
- Fy faan för dig.

Mycket trevliga människor det finns. Tack gode gud att det finns folk som faktiskt förstår att det kostar oss tusentals kronor varje dag att underhålla två toaletter som ca 5000 personer på varje vill använda. Inte minst för tvål, papper och tvättartiklar. Dumma människor! Ta med din egna jävla bajamaja då!
 Slapp-nico som ska hänga hemma.

Bella. Jag saknar dig med. Ses snart? Vi måste sluta jobba ihjäl oss haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Människor är inte alltid så trevliga

2008-06-15 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0