With a Twist

Idag är nicole barnvakt.. Ja det stämmer, Nicole.. barnvakt.. ehm. Ni alla som känner mig vet att det verkligen är så långt ifrån mig man kan komma. men man ska ju "ställa upp för familjen" aahh! Men jag tvingade hit Bella så vi ska ska bli, tja.. låt oss säga, lite tjockare. Godis är ett måste när man har tråkigt!

Idag kom det ett gäng till jobbet. dom hade med sig tårta för att en av tjejerna tagit sitt körkort idag. grattis flickan! men då slog det mig att igår var det exakt 1 år sedan jag tog det rosa kortet! woho!

och idag är det 21 dagar kvar till 50 cent! Imon hämtas biljetterna och snart börjar vi tagga. äh vem försöker vi lura? vi är så jäkla taggade redan! hihi Eftersom denna veckan är ganska seg så pratar vi om förra.. Det var Julbord (tidigt?) Bio gånger 2 ullared ärldens bästa lördag och fika m.m! jag kom nämligen på att jag gjort något varenda dag i tre veckor! ah. förutom i går.. då sov jag!

Nu avslutar vi med massa kärlek, lite bilder och en sak att fundera på.. Vad betyder en dröm som åretkommer och handlar om Bio, Station, mandlar och gråt? hm. svara gärna!

image10
Bästa dagen i hela mitt liv.
image11
Vi gillar att hoppa på körkortkörare, juste det, inte skylten.. utan körarna! mohaa


Kommentarer
Postat av: Jonna

:O rippa bilder från mig va? haha. Jag vill me gå på 50! grattis på ettårsdagen babey! pussa

2007-11-15 @ 18:23:32
URL: http://jonelin.blogg.se
Postat av: abuuuuuuuuuuuu

att du är på väg nånstans men inte har nån aning om vart, att dit du kommer - där kommer du antingen operera bort dina mandlar elr äta mandlar & ditt liv är som en filmisk resa:)

2007-11-15 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0