Vinter? va? nee

Så, idag när man gjort sig redo att gå till jobbet så öppnar man dörren och bokstavligt talat glider ner för trappan och ligger som en himla fisk framför dörren. Jag visste att det var mycket snö och ja jag vet att det blir halt då, men hallå! SVIN HALT!

det blir inte så mycket bättre av att grannen står och pekar och skrattar på andra sidan vägen. Not nice!

I stan var det dock ingen snö alls. så det är ganska mysigt att komma hem och tänka på att nu är årstiden då man ska vara ute och göra snögubbar och pussa den man tycker om framför brasan. myys!

åh, killen som bytte mina däck! du gjorde hela min dag, hela min vecka.. och kanske tom hela detta året, när är det dags för sommardäcken?! och JAA jag vill gå på fest med dig! hihi

AAHH! 22 dagar kvar ellis bellis tills vi är på femtio cent, och ja i Norrköping.

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha bolltroll har en blogg!
Moget ;)
hahahahaha

2007-11-13 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0