Vänner för livet och bärbara datorer

oh Yes. nu har det skett! Nicole har tagit tummen ur och köpt alla vänner avsnitt i en underbart vacker box. nu är det bara Sex and the city kvar! så om ni undrar vart jag håller hus hela helgen så är svaret i min säng med joey och gänget! Min underbara mamma har också tagit tummen ur. Som den internetfamilj vi är så tröttnade vi på att inte ha internet hemma så vi åkte och köpte en as snygg bärbar dator med internet uppkoppling. Så nu kommer dagligt bloggande återigen vara ett faktum.

Och igår var man ute igen. mycket trevligt faktiskt och det har jag alla söta pojkar att tackar för. Komplimanger is the shit. Underbara Ellis kom förbi en sväng med och oj va hon alltid piffar upp tillställningarna.

Jag är ledig hela helgen! Woho! Götet på söndag med, är du där? vill du ses? hihi

Inatt drömde jag mycket konstigt igen. öh? DET kommer granterat aldrig att ske hihi.

du är lost, det är dina vänner som gäller. HAHA!

12 dagar kvar. För att vi rockar! (och du gör inte det, hiiigh fiiive)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0