Lyckligast någonsing.

Du vet den där flickan.. hon, nicole. Hon är världens lyckligast flicka.

Om 7 Dagar: 50 Cent i Norrköping
Om 17 Dagar: Slutar på Kfum
Om 30 Dagar: MAURITIUS!

oh hell yes. mauritius! aahh! Min underbara pappa kläckte nyheten idag.
Jag är lyckligaste ever!

Jag ska ha på min bikini och vara solbränd och stöta på allt som kommer i min väg, i Afrika! aaaahhhh!!!!

Jag kommer sakna dig med elli, men det är ju ett tag kvar! hihi.

Haha, så ont gjorde det inte när du fällde mig. men liite. daah!
Och eftersom det finns noll som håller mig kvar så har vi nu spikat att i September drar vi till Asien i tre månader jag och ellipelli.emmis, ska du med?

Albin, Sluta ljug! haaa! Jonas: självklart, jag gör aldrig något halvhjärtat.

Solkyssar


http://www.mauritius.net/index.php


Kommentarer
Postat av: ellie

ida e ja inne vid nio. men du e inte inne:(

å fy fasen nicole ja kommer dö utan dej, de förstår du va?

2007-11-29 @ 21:05:04
Postat av: Anonym

Gud va kul det låter!

2008-07-14 @ 16:37:54
Postat av: Anonym

Gud va kul det låter!

2008-07-14 @ 16:38:08
Postat av: Anonym

Gud va kul det låter!

2008-07-14 @ 16:38:20
Postat av: Anonym

Gud va kul det låter!

2008-07-14 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0