Jo, Jag leever!

ah! Jag tror nog att när jag blir president för världen så ska jag se till så attalla männiksor i hela världen får ett problem fritt internet. För mitt är då inte felfritt. Igår ringde underbara tele2 och sa att det dröjer ca 30 dagar innan vårt internet kommer igång och jaghar aldrig känt sån hat innan. okej lite överdriver men ändå.

Men, jag har haft fullt upp hela dagarna ändå. Igår så var det fika på george coffe och efter det bio. heartbreak kid är sådär va? Men stardust i våra hjärtan!

min mobil är tillbaka från service, funkar också sådär men ni når min på den eftersom msn är lite off limit.
Om ni är min vän så har ni mitt nummer, Call me baby!

Bäst just nu
Maskinen
50 Självklart boss
drunk and hot girls
My cool


Om du väljer att stå stilla bland alla dina konkurenter...
Du borde läsa metro horoskop. för dom stämmer!
Tycker om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0