Förklaringen

HAHA! och nu kommer dagen efter då Nicole ska förklara Ellinor inlägg i min blogg. Utan att ee aa okej och nee!

Det hela börjar klockan tio på morgonen. då Nicole åker till jobbet och får besök av Ellinor klockan elva. Chefen säger att vi bara behöver jobba till elva och vi hade räknat till två (nattetid pratar jag nu) Ellinor utbrister: MEN DÅ KAN VI JU GÅ UT EFTER!) mitt svar blev: oh yes darling.

Så efter att åkt till jobb nummer två och jobbat asset av ossOch fått ett glas rödvin på sig av en full gäst så byter vi tröjor, tar på oss lite smink och parfym och åker mot centrum jaa. Då vi hade ca 3,5 minuter på oss att bli fulla så häver vi red bull vodka och vin. braaaa idé!

Ganska kul ute! lite roliga människor, och massa fina pojkar! Speciellt några. mums. hihi

KALASFULLA!

Åker hem och taxichaffisen tycker att jag ska köra. jag tackade nej men funderade sen på hur kul det kunde blivit om jag tackat ja. hans a att vi lukltade gott med. hur i helvete det gick till vet jag inte?

Väl hemma säger ellipelli: ÅH NU SKA JAG SKRIVA BLOGG.
Okej säger jag och lägger mig i sängen och väntar. hons kriver ju för fan livsdagbok så jag somnar och ellinor ska efterfesta med TV.n haha.

Klockan tio var vi inte redo att köra bil men måste man så måste man.

mysiga sms is the shit!

HIGH FIIIIIIIIIVE! (your stile!)

Kommentarer
Postat av: ellie

du e rolig du. haha

2007-11-18 @ 16:44:24
Postat av: Jonna

tack för förklaringen där ja! dricka massa sprit snabbt is the shit!

2007-11-18 @ 17:43:11
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0